اخبار کمپین, فستیوال کودک

جشنواره شاد کودکانه «بزن بریم کیش»

جشنواره شاد کودکانه بزن بریم کیش

بازارهای کیش هم در جشنواره شاد کودکانه «بزن بریم کیش» شرکت کردند.

برگزاری جشنواره کودک «بزن بریم کیش» در بازارهای کیش، با استقبال خیلی خوب از طرف کسبه و رضایت خانواده‌ها همراه بوده است. از ابتدای این فستیوال، برنامه‌های شاد و مسابقه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان کیشوند و گردشگران.در بازارهای پردیس 2 (به مدت 2 روز)، پردیس 1، ونوس، مرکز تجاری (به مدت 2 روز) و پانیذ اجرا شده است. از فردا هم این برنامه‌ها به درخواست مدیران و کسبه، در بازارهای مرجان، کوروش و محیا مال برگزار می‌شود.

ایده‌پردازان این کمپین با خلاقیت خود، رویدادهای شاد کودکانه را در بازارها برگزار کردند. تا هم گردشگران بیشتری جذب بازارها شوند و هم اقتصاد کیش دوباره رونق بگیرد. این روزها، بازارهای کیش به مکان‌های پرنشاطی برای حضور کودکان شاد و خانواده‌های آن‌ها تبدیل شده‌اند.

بدون شک، ایجاد فضای شاد و دلنشین برای کودکان و خانواده‌ها با بازی. مسابقه، جایزه و موسیقی، علاوه بر پر کردن اوقات فراغت. به استحکام خانواده‌ها و بازگشت زندگی و نشاط به بازارها و مکان‌های گردشگری کیش کمک زیادی می‌کند.جشنواره کودکانه بزین بریم کیش

برنامه‌های شاد دیگری مثل اجرای برنامه در اتوبوس هاپ آن – هاپ آف، گشت جزیره. کارگاه‌های آشپزی، جنگ شادی، مسابقات و اهدای جوایز هم توسط کمپین «بزن بریم کیش» و با همکاری «کنسرسیوم رونق پایدار کیش» و حمایت «سازمان منطقه آزاد کیش» برگزار می‌شود.

جشنواره کودکانه «بزن بریم کیش» از ۵ مرداد شروع شده و قرار بود تا ۱۸ مرداد ادامه داشته باشد. اما به خاطر استقبال زیاد. تا پایان مرداد تمدید شد. همزمان با این تمدید، فستیوال بانوان «بزن بریم کیش» هم با برنامه‌های ویژه برای بانوان و ارائه خدمات روانشناسی و ذهن‌آگاهی. با حضور دکتر اکرم حسین‌زاده به مدت ۴ روز در دو نوبت صبح و عصر. در هتل صدف و آب‌انبار نمک کیش برگزار شد و استقبال بالایی هم داشت.

کمپین «بزن بریم کیش» با همکاری کنسرسیوم رونق پایدار کیش و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، تلاش کرده است. تا با برگزاری رویدادهای مردمی، راهی برای رونق دوباره جزیره کیش پیدا کند و چالش‌های موجود را رفع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *