فستیوال کودک

شادی کودکان در بازارهای کیش؛ لحظاتی پرهیجان در کنار خانواده

شادی کودکان در بازارهای کیش

این روز ها، کودکان کیشوند و گردشگر در جزیره کیش دنیایی از شادی و هیجان را در بازار های جزیره تجربه می‌کنند. به گزارش روابط عمومی کمپین “بزن بریم کیش”. طراحان خلاق این کمپین ایده‌ های جذابی را برای برگزاری رویدادهای شاد کودکانه در بازارهای کیش ارائه کرده‌اند. هدف از این برنامه ها جذب بیشتر گردشگران جزیره به بازار ها و رونق دوباره اقتصاد کیش است. با ایجاد فضایی شاد و پرهیجان که کودکان و خانواده‌ها از آن لذت می‌برند.

تا کنون، پس از دو دوره برگزاری فستیوال کودکان در بازار پردیس 2 و یک دوره در بازار پردیس 1. به درخواست مدیران و مسئولان سایر بازار های کیش. جشنواره و برنامه‌ های شاد فستیوال کودک “بزن بریم کیش” در بازارهای ونوس و مرکز تجاری کیش نیز برگزار شده است. در صورت تمایل دیگر فضاهای گردشگری، این رویداد. که خانواده‌ها را برای لذت بردن از تابستان گرد هم می‌آورد، در سایر نقاط نیز برگزار می‌شود.شادی کودکان در بازارهای کیش

بدون شک، ایجاد فضای شاد برای کودکان و خانواده‌ها همراه با بازی، مسابقه، جایزه و موسیقی، علاوه بر پر کردن اوقات فراغت آن‌ها، تأثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و بازگشت شور و زندگی به بازارها و دیگر اماکن گردشگری کیش دارد.

کمپین “بزن بریم کیش” در قالب طرح مرجان. و با همکاری کنسرسیوم رونق پایدار کیش، متشکل از جوامع و فعالان اقتصادی جزیره، و با حمایت معنوی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود. این کمپین تلاش دارد با برگزاری رویداد های مردم‌محور، مسیری برای رونق دوباره کیش و رفع چالش‌های اخیر جزیره ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *