اخبار کمپین, فستیوال کودک

خدمات رایگان به کودکان زیر 12 سال در فستیوال کودک بزن بریم کیش!

فستیوال کودک

دبیر کل جامعه هتلداران جزیره کیش اعلام کرد که در فستیوال کودک «بزن بریم کیش»، خدمات رایگان به کودکان زیر 12 سال ارائه می‌شود. او گفت: “کیش برای رشد و توسعه نیاز به همکاری همه بخش‌های دولتی و خصوصی دارد.”

همکاری برای توسعه کیش

مهرداد تاوتلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: “جوامع کیش با کنسرسیوم رونق پایدار کیش در تلاش هستند تا کیش را به مسیر توسعه برگردانند. گردشگری در همه جای دنیا فراز و نشیب دارد و نباید انتظار داشت که همیشه اوج باشد.”

بهره‌برداری از فصل گرما

او توضیح داد که در فصل گرما و کاهش گردشگر، باید از فرصت استفاده کرد و علاوه بر آموزش پرسنل و بهسازی هتل‌ها، رویدادهای متنوعی برگزار کرد. فستیوال کودک «بزن بریم کیش» نمونه‌ای عالی از این رویدادهاست که حالا در جزیره کیش در حال برگزاری است.

تخفیف‌ها و خدمات فستیوال کودک

تاوتلی اضافه کرد که جوامع با ارائه تخفیف‌های مختلف در تورها، هتل‌ها، پذیرایی، خرید و تفریحات، روزهای خوشی را برای کودکان رقم زده‌اند. او تأکید کرد که باید از ظرفیت‌های موجود برای برگزاری رویدادهای گردشگری خلاقانه استفاده کرد تا توسعه پایدار گردشگری در کیش محقق شود.

 

خدمات رایگان برای فستیوال کودک

تاوتلی گفت: “تمام کودکانی که از آغاز فستیوال وارد جزیره کیش شده‌اند و در برنامه‌های فستیوال شرکت کرده‌اند، از خدمات کمپین بهره‌مند می‌شوند. کودکان زیر 12 سال از خدمات رایگان هتل‌ها و تفریحات که با این کمپین همکاری دارند، استفاده می‌کنند.”

استفاده از خدمات هتل‌ها و مراکز تفریحی

او ادامه داد که در تعدادی از هتل‌های 5 ستاره کیش، کودکان زیر 12 سال از خدمات رایگان استفاده می‌کنند و برای هر خانواده تا 2 کودک زیر 12 سال این خدمات ارائه می‌شود. همچنین در برخی مراکز تفریحی، خدمات برای کودکان رایگان و برای خانواده‌ها با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

امیدواری به آینده گردشگری کیش

تاوتلی ابراز امیدواری کرد که با ادامه‌دار بودن برگزاری رویدادها و حمایت کنسرسیوم از کمپین بزن بریم کیش، رونق به صنعت گردشگری جزیره کیش بازگردد. او تأکید کرد که همه باید صبر و همکاری کنند تا این روزهای سخت بگذرد و روزهای خوب به کیش بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *