اخبار کمپین, فستیوال کودک

استقبال بازارهای کیش از فستیوال کودک بزن بریم کیش

فستیوال کودک بزن بریم کیش

بازارهای جزیره کیش این روزها با حضور کودکان و نوجوانان در فستیوال کودک بزن بریم کیش، لحظه‌های شیرین و نابی را ثبت می‌کند. به گزارش روابط عمومی کمپین بزن بریم کیش، از 5 تا 18 مرداد ماه، میزبان کودکان زیر 12 است.

برنامه‌های ویژه فستیوال کودک بزن بریم کیش

در ادامه خدمات به کودکان و نوجوانان، برنامه‌های ویژه‌ای همچون جنگ‌های شادی، گشت دور جزیره با اتوبوس گردشگری «هاپ آن – هاپ آف» برگزار می‌شود. همراه با اجرای نمایش‌های موزیکال و عروسک‌ و اجرای نمایش دلقک‌ها در اتوبوس، تفریح در پارک پنگوئن برفی. همچنین تخفیف در هتل‌ها و مراکز تفریحی، شرکت در کارگاه‌های آشپزی و شیرینی‌پزی، برگزاری مسابقات و برنامه‌های جذاب و پرنشاط در بازارهای کیش. تخفیف‌ها، مسابقات نقاشی و بازی‌های کودکانه و تفریحات متنوع که تفریح و شادی کودکان و نوجوانان است.

شادی و نشاط در فستیوال کودک بزن بریم کیش

بازارهای پردیس 1 و 2، طی روزهای گذشته با حضور جمع کثیری از کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌ها مملو از شور و نشاط و شادی بود. فستیوال  «بزن بریم کیش» توانسته است با خلق لحظات شاد و لذت‌بخش برای کودکان در بازارها، زمینه رضایت‌مندی کسبه برای ادامه برگزاری رویدادهای متنوع در مراکز تجاری را فراهم آورد.

فستیوال کودک بزن بریم کیش

لحظات شاد برای خانواده‌ها

در این برنامه، بازی و سرگرمی، شعر و موسیقی کودکانه، مسابقه و جایزه، عروسک گردانی، کودکان در یک جمع خانوادگی لحظات شادی را گذراندند. خانواده‌ها نیز از بودن در کنار فرزندان و تماشای لذت کودکانه آنان از برگزاری این رویداد جذاب ابراز رضایت کردند.

ادامه رویدادهای جذاب

گفتنی است، این رویداد و فستیوال بانوان «بزن بریم کیش» از 5 مردادماه آغاز شده است. این رویداد تا 31 مرداد با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و کارگاه‌های روانشناسی، ذهن‌آگاهی، ارتباط والدین و کودکان، غربالگری لکنت زبان و کافه مشاوره ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *