فستیوال بانوان

حضور 341 بانوی کیشوند و گردشگر در کارگاه‌های روانشناسی «فستیوال بانوان» بزن بریم کیش

کارگاه‌های روانشناسی فستیوال بانوان بزن بریم کیش

341 بانوی کیشوند و گردشگر در کارگاه‌های روانشناسی و ذهن‌آگاهی «فستیوال بانوان» بزن بریم کیش شرکت کردند.

بیش از 300 نفر از بانوان کیشوند و گردشگر در برنامه‌های ویژه فستیوال بانوان کیش، شامل کارگاه‌های آموزشی و روانشناختی خانواده محور، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمپین «بزن بریم کیش»، این کارگاه‌ها با موضوعات خودشناسی، ذهن‌آگاهی، مشاوره‌های فردی، گروهی، ارتباط زوجیت و رفتار با کودک برگزار شدند. این کارگاه‌ها با استفاده از برترین اساتید روانشناسی کشور در فستیوال بانوان «بزن بریم کیش» برگزار شدند. این برنامه‌ها که با هدف توسعه فردی و خانوادگی برگزار شدند، از 17 تا 20 مردادماه در جزیره کیش به اجرا درآمدند.

ویژه برنامه فستیوال بانوان «بزن بریم کیش» با همکاری مرکز اسکیلا

با توجه به موقعیت جزیره کیش که در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و مشکلات تردد به سرزمین اصلی به دلیل هزینه‌های بالا، فستیوال بانوان «بزن بریم کیش» ویژه برنامه‌ای را ترتیب داد. این ویژه برنامه با همکاری مرکز روانشناسی و لکنت زبان اسکیلا و روانشناس مطرح کشور، خانم دکتر حسین زاده، به مدت 4 روز با ارائه کارگاه‌های متنوع روانشناسی و ذهن‌آگاهی برگزار شد.

این کارگاه‌ها که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شدند، بیش از سیصد نفر از بانوان کیشوند و گردشگر را به خود جذب کردند.

یکی از ویژگی‌های این کارگاه‌ها، برگزاری کافه مشاوره برای اولین بار در جزیره کیش بود.

کارگاه‌های روانشناسی فستیوال بانوان بزن بریم کیش

کارگاه های فستیوال بانوان «بزن بریم کیش»

کارگاه “من کیستم” ویژه بانوان بالای 18 سال برگزار شد. این کارگاه با هدف خودشناسی، کشف استعدادها ، ایجاد تغییرات مثبت، خروج از روزمرگی‌ها، ارتقای کیفیت زندگی و مسئولیت‌پذیری، در این دوره فستیوال برگزار شد.

همچنین کارگاه ذهن‌آگاهی و آرامش با عنوان «دمی با خود»، همراه با یوگا، مراقبه و آموزش ذهن‌آگاهی در سالن نمک آب‌انبار سنتی کیش برگزار شد. این کارگاه با استقبال خوبی مواجه شد.

این فستیوال در طول 4 روز برگزار شد. و کارگاه‌های روانشناختی خانواده محور، ارتباطات زوجیت، رفتار با کودک، خودشناسی، و انجام تست‌های سنجش توانایی نیز ارائه شد. این کارگاه‌ها مورد استقبال قرار گرفتند.

خانواده‌ها در این کارگاه‌ها، علاوه بر دریافت مشاوره از کارشناسان و روانشناسان مرکز اسکیلا، با روش‌های کاربردی خودشناسی، افزایش اعتماد به نفس، شناخت بیشتر جهان پیرامون، مسئولیت‌پذیری، فرزندپروری و نحوه رفتار با کودک، ارتباط والدین با یکدیگر و با فرزندان، ایجاد رابطه مستحکم در خانواده، توجه به نیازهای درونی و نیازهای خانواده، شناخت نیازهای روانی کودکان و آگاهی والدین از نحوه پاسخگویی به کودکان آشنا شدند.

کمپین «بزن بریم کیش» در چارچوب طرح مرجان، با همکاری کنسرسیوم رونق پایدار کیش و حمایت معنوی سازمان منطقه آزاد کیش است. و تلاش دارد تا با برگزاری رویدادهای مردم‌محور، راهی برای رونق جزیره کیش ایجاد کند و چالش‌های موجود را رفع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *