عمومی

انیمیشن استودیو میکامال کیش یا تم پارک سنتر کیش؟

انیمیشن استودیو میکامال کیش یا تم پارک سنتر کیش؟

انیمیشن استودیو میکامال کیش یا تم پارک سنتر کیش؟

جزیره کیش، با آب و هوای مطلوب و مناظر زیبا، مقصدی محبوب برای تفریحات و گردشگری در ایران است. در این میان، مجموعه‌های تفریحی و گردشگری مدرن و جذاب این جزیره، تجربه‌ای متفاوت و به‌یادماندنی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. دو مورد از این مجموعه‌های محبوب، “انیمیشن استودیو میکامال کیش” و “تم پارک سنتر کیش” هستند. در این مقاله به بررسی فعالیت‌ها و تجربه‌های تفریحی و آموزشی در این دو مجموعه می‌پردازیم.

انیمیشن استودیو میکامال کیش

انیمیشن استودیو میکامال، بخشی از شهربازی میکامال کیش است که فضایی مهیج و مدرن با تم‌های گوناگون و رنگارنگ از کارتون‌ها و انیمیشن‌های خاطره‌انگیز برای کودکان و بزرگترها فراهم کرده است. این مجموعه با هدف تجربه‌های تفریحی و آموزشی و نوستالژیک برای بازدیدکنندگان، انواع بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌ها و مزایا:

فضای مهیج و مدرن: انیمیشن استودیو میکامال با طراحی مدرن و مهیج، محیطی مناسب برای کودکان و بزرگترها فراهم کرده است.

تم‌های گوناگون و رنگارنگ: این مجموعه با تم‌های مختلف از کارتون‌ها و انیمیشن‌های محبوب، تجربه‌ای نوستالژیک و دلنشین را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

بخشی از شهربازی میکامال: انیمیشن استودیو بخشی از شهربازی میکامال کیش است که مجموعه‌ای گسترده از بازی‌ها و سرگرمی‌های مدرن را برای تمامی اعضای خانواده فراهم می‌کند.

هتل زامبی: یک خانه عجیب و ترسناک با اتاق‌های مرموز برای تجربه هیجان و ترس.

مجموعه ترامپولین پارک یا نینجاپارک: تجهیزات جدید و به‌روز ترمپولین برای تمامی اعضای خانواده.

مجموعه گیدزلند: ترکیبی از شهربازی و شهر مشاغل با وسایل هیجان‌انگیز و اتاق‌های مشاغل جذاب برای کودکان.

آدرس: جزیره کیش، مجموعه تفریحی گردشگری میکامال کیش، طبقه سوم، جنب تونل باد

تلفن گویا: 02124557

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش، یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین مجموعه‌های گردشگری تفریحی در ایران است که در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع در ساختمان نماد کیش اجرا و راه‌اندازی شده است. این مجموعه شامل دو بخش مجزا است که هر کدام تجربه‌ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

انیمیشن استودیو میکامال کیش یا تم پارک سنتر کیش؟

 

ویژگی‌ها و مزایا:

مجیک پارک (پارک جادویی): بزرگترین تم پارک خطای دید در منطقه خاورمیانه که بیش از 100 اثر شاخص در حوزه‌های مختلفی نظیر آثار سه‌بعدی، دنیای بینهایت، خانه وارونه، دنیای جاذبه، آثار خطای دید و دنیای بلک لایت را شامل می‌شود.

ژوراسیک پارک و دراگون پارک: بزرگترین پارک‌های سرپوشیده دایناسورها و اژدها در منطقه خاورمیانه با تنوع زیادی از دایناسورهای متحرک و انواع اژدها با افکت‌های بی‌نظیر.

بخش‌های متنوع: فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها، فروشگاه‌های تخصصی عکاسی و محصولات مرتبط، فضاهای عمومی نظیر سالن انتظار.

در طراحی و ساخت این پروژه بزرگ، بیش از ۲۰۰ نفر از چندین کارگروه تخصصی نظیر طراحان خلاق، مهندسان معماری و عمران، متخصصان خطای دید، موسیقی و گرافیک، متخصصان حوزه عصر ژوراسیک و مشاوران و کمپانی‌های مطرح بین‌المللی استفاده شده است.

آدرس: روبروی کشتی یونانی – ساختمان نماد کیش

شماره تماس: 44487000

نتیجه‌گیری

جزیره کیش با مجموعه‌های تفریحی و آموزشی متنوع خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. انیمیشن استودیو میکامال کیش و تم پارک سنتر کیش، هر دو با ارائه فضایی مهیج و مدرن، انتخاب‌های عالی برای تفریح و سرگرمی هستند. هر کدام از این مجموعه‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای تمامی اعضای خانواده فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *