اخبار کمپین, فستیوال کودک

فستیوال کودکان بزن بریم کیش: 2 هفته شادی و سرگرمی

فستیوال کودکان

کودکان و نوجوانان این روزها در جزیره کیش با فستیوال «بزن بریم کیش» روزهای شاد و متفاوتی رو تجربه می‌کنن. به گزارش روابط عمومی کمپین بزن بریم کیش، این جزیره جذاب میزبان کودکان و نوجوانان از سراسر کشور است. با برگزاری رویدادهای شاد و متنوع، پر از نشاط و حال خوب شده است.

برنامه‌های فستیوال کودکان

این فستیوال که به مدت ۲ هفته در جزیره کیش برگزار می‌شود. برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و سرگرمی دارد. با همکاری «کنسرسیوم رونق پایدار کیش» و حمایت‌های معنوی سازمان منطقه آزاد کیش در حال اجرا است.

رویدادهای جذاب فستیوال کودکان

این رویداد جذاب برای کودکان سراسر کشور است. برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده‌ای مثل کنسرت‌های کودکانه، کارگاه‌های استعدادیابی کودکان، عروسک گردانی، نمایش‌های عروسکی و تئاترهای خیابانی، نمایش فیلم‌های سینمایی کودکانه، بازی و سرگرمی، مسابقه، خرید، گشت دور جزیره با هاپ‌آن-هاپ‌آف ویژه کودکان و همایش آموزشی محیط زیست برگزار می‌شود.

استقبال گرم از کودکان

از بدو ورود به فرودگاه کیش، استقبال از کودکان شروع می‌شود. تم‌های کودکانه توی هتل‌ها، رستوران‌ها و بازارهای مشارکت‌کننده در طرح فستیوال کودک «بزن بریم کیش» دیده می‌شود. همچنین دوره‌های مشاوره، کارگاه‌های روانشناسی خانواده، ذهن‌آگاهی و آرامش، بازی و مسابقات ساحلی و دریایی، بازی‌های بومی محلی و بدرقه فرودگاهی از برنامه‌های دیگه این کمپین برای کودکان زیر 12 ساله است.

فستیوال کودکان

تخفیف‌های ویژه برای خانواده‌ها

کودکان شرکت‌کننده در فستیوال کودک «بزن بریم کیش» به همراه خانواده‌هاشون در این رویداد بزرگ می‌تونن از تخفیف‌های ویژه در بازارها از جمله بازار پردیس 1، رستوران‌ها و مراکز تفریحی برای خرید و تفریحات استفاده کنن.

روزهای شاد با فستیوال کودکان

در این دو هفته شاد و تکرار نشدنی، کودکان هر روز با بازی، سرگرمی‌های متنوع، مسابقه، جایزه و تخفیف‌هایی ارائه شده است. این برای توسعه فردی و خاطره‌سازی توی جزیره زیبای کیش می‌باشد مثل رویداد بازار پردیس 2 که برگزار شد.

همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی

کودکان سرمایه‌های ارزشمند خانواده‌ها هستن و برای حفظ و نگهداری این سرمایه‌ها، کمپین «بزن بریم کیش» با همت بخش‌های دولتی و خصوصی توی جزیره کیش تلاش کرده تا با برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی، گردشگری و… لحظات شاد و خاطره‌انگیزی رو براشون فراهم کنه.

برنامه‌ریزی دقیق برای آینده کیش

کمپین «بزن بریم کیش» یکی از فعالیت‌های اصلی طرح مرجانه که با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر جزیره کیش در همه حوزه‌ها و توان بخش‌های خصوصی و دولتی، تلاش کرده تا خلأهای موجود در بخش گردشگری کیش رو پر کنه و مسیر روشنی برای آینده کیش ترسیم کنه.

دنیای شاد کودکان

دنیای کودکان پر از زیبایی، شادی، رنگ و جذابیت و عاری از هرگونه زشتی و پلیدیه و این فستیوال تلاش کرده تا با حفظ این زیبایی‌ها و شادی‌ها، خاطراتی به یاد ماندنی از جزیره کیش برای کودکان خلق کنه. خانواده‌های گردشگر به محض ورود به فرودگاه کیش با بروشورها و کاتالوگ‌های فستیوال کودک «بزن بریم کیش» می‌تونن از این طرح استفاده کنن.

اطلاع‌رسانی و تخفیفات ویژه

همچنین علاقه‌مندان می‌تونن با مراجعه به صفحه اینستاگرام «بزن بریم کیش» اطلاعات مورد نیاز درباره روند برگزاری را ببینند. تخفیفات در این فستیوال با ویدئوها و جلوه‌های متحرک زیبا و جذاب که با طراحی و تم‌های کودکانه آماده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *