مسکات بزن بریم کیش
مسکات بزن بریم کیش
توپ متحرک

جزیره زیبای کیش

پاتوق ورزشکارهای حرفه‌ای

جزیره زیبای کیش به دلیل ویژگی‌های خاصی که داره، تبدیل شده به پاتوق ورزشکارهای حرفه‌ای. اگه شما هم قهرمان ورزشی هستید یا به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنید تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی‌های جذاب کیش برای ورزشکاران

brands-icon

خرید با اطمینان برندهای ورزشی

آدیداس، نایکی، 361، لینینگ و...

آرامش و امنیت رؤیایی

فاقد ترافیک و همهمه

هوای پاک و بدون آلودگی

مکانی برای دریافت اکسیژن خالص

برندهای مطرح ورزشی

جزیره زیبای کیش

بزرگترین برندسنتر ورزشی ایران

دوچرخه‌سواری در کیش

دوچرخه‌سواری جزو ورزش‌هایی محسوب می‌شود که علاقه‌مندان بسیاری در دنیا و کشور ایران دارد. این ورزش فقط مختص دوچرخه‌سواران حرفه‌ای نیست بلکه تمامی ورزشکاران مطرح دنیا همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز طرفدار این ورزش هستند.  دوچرخه‌سواری محدود به ورزشکاران حرفه‌ای نبوده و افراد عادی نیز همواره این ورزش را به عنوان یک تفریح و سرگرمی سالم در لایف استایل خود گنجاده‌اند. با توجه موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های خاص جزیره زیبای کیش، سالانه افراد زیادی جهت دوچرخه‌سواری به این جزیره زیبای مرجانی سفر می‌کنند.

دوچرخه سواری در کیش
پیاده روی در کیش
جلبک و مرجان

پیاده‌روی در کیش

از دیگر جذابیت‌های جزیره زیبای کیش، مسیرهای استاندارد و لذت‌بخش برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی است. در این مسیرها، از کنار سواحل مرجانی و شگفت‌انگیز عبور می‌کنید، آسمان‌خراش‌هایی در سطح استانداردهای بین‌المللی را مشاهده می‌کنید و به مراکز تفریحی و تجاری جذابی می‌رسید. در این بین حیات وحش نگین خلیج فارس که در آن حیواناتی همچون آهو، طوطی، مینا و ده‌ها جان‌دار دیگر است نیز در مقابل دیدگان شما قرار خواهد گرفت. پیاده‌روی در کیش شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

کتانی نایکی
تیشرت آدیداس
قمقمه نایکی
کوله پشتی جردن
توپ بسکتبال جردن
بلیت استخر و پلاژ
تور 3 روزه کیش
پوچ

ایمیل خود را وارد کرده و روی دکمه بزن بریم! ضربه بزنید. جایزه به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  • دریافت جایزه فقط به صورت حضوری در جزیره زیبای کیش انجام می‌شود.
  • هر نفر فقط یک مرتبه امکان چرخاندن گردونه را دارد.
  • جوایز توسط اسپانسر این صفحه تأمین شده.

جزیره زیبای کیش، دارای مراکز عمومی و تخصصی ورزشی بسیاری بوده تا گردشگران ورزشکار و یا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند در آب‌وهوای سالم و عاری از هر گونه آلودگی لحظات خوش را (هر چند اندک) تجربه نمایند. با برخی از این مراکز آشنا شوید.